Geen kansen meer op Internet? - Interessante artikelen waarmee u uw voordeel kunt doen. - Succesverhaal

Ga naar de inhoud

Geen kansen meer op Internet?

Succesverhaal
Gepubliceerd door in Succesverhaal motivatie ·

Eén van mijn succesvolle collega's schreef dit:

SEO was moeilijk, adverteren op Google praktisch onmogelijk of veel te duur en veel Social Media kanalen veel te arbeidsintensief om überhaupt serieus aan te beginnen…
Er is zo ENORM veel veranderd afgelopen jaar en aan dat tijdperk is een einde gekomen, gelukkig...


Wat?

Hij heeft drie keer ongelijk. Het enige waar hij gelijk in heeft, is dat er veel veranderd is.

Nu zal ik mijn collega niet afvallen en het gaat er niet om wie dit schreef. Ik ben gewoon een andere mening over juist die drie onderwerpen toegedaan. SEO is nog nooit zo makkelijk geweest. Adverteren op Google is slechts één van de vele mogelijkheden om jezelf succesvol bekender te maken, en is pertinent geen halszaak en mijn eigen dochter bewees recent dat Social Media prima werkt, maar je moet er wel de juiste markt voor vinden en bespelen.

En...

U moet niet verwachten dat u in één keer schatrijk gaat worden.

Het is nét werken geworden, of moet ik zeggen, netwerken.

Vroeger was het makkelijker? Neen! Het is net zo moeilijk of makkelijk als voorheen. Het is alleen anders geworden. Wat tien jaar geleden makkelijk ging is nu veranderd. 10 jaar geleden was Hyves een hit, nu bestaat het niet meer. 10 jaar geleden was Facebook iets nieuws uit Amerika, nu denken veel mensen dat ze niet zonder kunnen leven.
Moet u eens over tien jaar kijken. Wedden dat Facebook zoals het nu is er dan eigenlijk niet meer toe doet?

Zaken veranderen EN we worden zelf ook ouder.
Ambities veranderen en de vraag naar producten of diensten blijft veranderen. Verander mee, of wordt een dinosaurus.

Gelukkig is er één ding dat niet zal veranderen. Dat is de basis van goed en eerlijk zaken doen. Wat je ook doet, als je het goed en eerlijk oppakt, dan is je kans van slagen net zo groot als dat die 10 jaar geleden was.
De nadruk ligt op goed en eerlijk oppakken.
Jaag geen hype na, want op het moment dat u in de hype stapt, dan is deze al op haar hoogtepunt. Dát is het grootste probleem van veel teleurgesteld ondernemers. Te laat realiseren ze dat er een gouden kans lag. Te laat stappen ze in, raken teleurgesteld en haken te snel af.

Goed en eerlijk ondernemen staat bij ons in het vaandel en is voor ons belangrijker dan een hoge omzet maken. Voor ons dus geen mega-events waar we iedereen en zijn of haar buurman bij willen hebben.
Als u serieus bent in het opzetten van een onderneming, dan zijn wij serieus in het u leren van de kneepjes van het vak.

Jos van Spelde en Tom Lassing

www.onderneemhetonline.nl
www.succesverhaal.nl


PS: Hoeveel soorten van inkomen heeft u op dit moment?
Hoeveel soorten van inkomen kent u eigenlijk?
Als ik u vertel dat er minstens 10 zijn, denkt u dat ik u dus nog wel iets kan leren over inkomen?
Kijkt u hier: http://maakjezelfvrij.nl/

U mag deze nieuwsbrief doorsturen naar vrienden en bekenden. U mag ze ook verder publiceren, mits u er altijd bij wilt plaatsen dat u deze nieuwsbrief heeft van www.succesverhaal.nl en dat ze geschreven is door Tom Lassing.




Geen commentaren


Terug naar de inhoud